Viimevuosina kiihtyvissä määrin tapahtuneet kehitykset UV-offsetpainamisessa ovat tuoneet mukanaan uusia ja tarkempia teknisiä termejä. Nykyään...
Myymälämainonta kylmissä olosuhteissa
Kaikki päätöksentekijät viestinnässä ja markkinoinnissa joutuvat kohtaamaan haasteita, jotka vaikuttavat viestintäratkaisujen valintaan....
3 syytä, miksi liimattomat tarrat ovat paras materiaali apteekkimainontaan
Apteekit tarjoavat paljon mahdollisuuksia eri brändeille mainostamisessa ja kohderyhmiensä tavoittamisessa. Erityisesti lääketuotteille apteekeissa...
Erilaiset pinnat käyttöön myymälämainonnassa
Jokainen myymälä on omanlaisensa, vaikka sisältääkin lukuisia samankaltaisia pintoja: Ikkunat, seinät, kylmäkaapit, pakastealtaat, displayt jne....
Panimotuotteiden mainostaminen myymälöissä - miten se tehdään?
Oluen tuotannon ja panimoiden määrä on kasvanut merkittävästi viime vuosina - panimoiden määrä on Euroopassa on lähes kaksinkertaistunut vajaassa...
Yrityksen kuulumisia - tuotanto
Haastattelussa Stafixin tuotantopäällikkö Olli Räsänen.
Mitä on myyntipistemarkkinointi ja miten sitä tulisi hyödyntää?
Mainonnan merkitys on kasvanut suuresti ihmisten päästessä entistä helpommin käsiksi heitä kiinnostavia tuotteita käsittelevään tietoon. Tuotteiden...
Tuotelanseeraukset ja myymälämainonta
Uuden tuotteen julkaisuun kohdistuu aina paljon odotuksia. Tuotteen markkinoille saanti tuotekehityksestä lopulliseen lanseeraushetkeen vie...
7 askelta onnistuneeseen myymälämainontakampanjaan
Myymälämainonta vie usein huomattavan osan markkinointibudjetista. Kampanjan tulisi olla paitsi visuaalisesti näyttävä myös kustannustehokas...
Läpinäkyvää ja asiakaskeskeistä myymälämarkkinointia
Pitkäkestoiset asiakassuhteet uskollisten kanta-asiakkaiden kanssa ovat vähittäiskauppiaille kultaakin kalliimpia. Vahvojen asiakassuhteiden...
Haastattelussa Teamwork Printmanagement GmbH
Kuten kerroimme aiemmassa artikkelissamme, muoville painaminen ei ole vaikeaa, mutta se ei myöskään ole aivan sama asia kuin paperille painaminen....
Ympäristöystävällisiä mainosmateriaaleja
Niin kuin kerroimme jo aiemmassa artikkelissamme, yhä useammat yritykset ovat siirtyneet markkinoinnissaan perinteisistä printtimedioista...
Miten painotekniikkaa ja uusia materiaaleja voidaan hyödyntää myymälämainonnassa? Haastattelu: Giovanni Re / Roland DG
Perinteinen painotekniikka sekä myymälämainonta muuttuvat hyvin nopeasti. Uutta teknologiaa ja materiaaleja tulee saataville jatkuvasti, asettaen...
5 faktaa läppäritarroista
Liimattomilla tarroilla on lukemattomia käyttötapoja. Yksi näistä on käyttää niitä ”läppäritarroina” eli koristetarrana kannettavan tietokoneen...
Liimattomien tarrojen käyttö mainonnassa
Liimattomat tarrat sopivat ihanteellisesti lyhytkestoiseen mainontaan, sillä ne ovat helposti asennettavissa ja poistettavissa myymälähenkilökunnan...
Miten mitata myymälämainonnan tehokkuutta?
Verkkomainonnan ja – myynnin mittaaminen ja kehittäminen saatavilla olevan datan avulla on tänä päivänä helppoa. Vaikka verkko-ostaminen kasvaa...
Yrityksen kuulumisia
Stafix Oy:n myynti- ja markkinointijohtajan Aleksi Rastelan haastattelu
2015 oli hieno vuosi Stafix Oy:lle – uusia tuotelanseerauksia, FESPA-messut...
Printtituotteiden merkitys digiaikana
Yhä useammat yritykset ovat siirtyneet markkinoinnissaan perinteisistä printtimedioista digitaalisiin kanaviin. Painotuotteiden merkitys on kuitenkin...
5 asiaa, jotka sinun tulisi varmistaa Print Management-kumppaniltasi
Kun yritykset tehostavat toimintojaan ja hakevat kustannussäästöjä, harkitaan usein ensimmäiseksi tiettyjen toimintojen ulkoistamista, jotta yritys...
Mitä ottaa huomioon arkkioffsetissa muoville painettaessa?
Tiedätkö jo kaiken muovimateriaaleille painamisesta?
Muoville painaminen arkkioffsetissa ei ole vaikeaa, mutta se ei myöskään ole sama asia kuin...
Kustannustehokasta myymälämainontaa
Myymälämainonnalla voidaan tehokkaasti ja tutkitusti vaikuttaa erityisesti kuluttajien heräteostoksiin kaupassa. Toisaalta, koska myymälämainonta on...
Vähittäiskaupan mainonnan yleisiä haasteita
Myymälämainonnan pitää olla sekä tehokasta että helppoa – ja mikseipä joskus myös hauskaa! Siitä huolimatta kohtaamme usein vaikeuksia...
Miten onnistua myymälämainonnassa?
Myymälämainonnasta on etua sekä jälleenmyyjille että tuotteiden valmistajille. Myymälämainonta elävöittää myymälää ja lisää myyntiä heräteostosten...
Miten pilata upea design?
Myymälämainonta on merkittävä investointi erityisesti isoille brändeille. Brändit käyttävät suuren osan markkinointibudjetistaan visuaalisesti...
Neljä ärsyttävintä asiaa tarroissa
Tarroja käytetään usein myymälämainonnassa, koska ne voidaan kiinnittää lähes mille tahansa pinnalle. Toisaalta tarrojen irrottaminen voi olla...
Uusia ideoita myymälämainontaan
Myymälämainonnan on tehokasta ja sen potentiaali on merkittävä, sillä tutkimusten mukaan suurin osa kuluttajista tekee ostopäätöksensä myymälässä....
Kesäkuulumiset ja terveiset Select 2015 -messuilta
Kevät ja alkukesä ovat olleet meille kiireistä aikaa. Olemme osallistuneet moniin tapahtumiin, julkaisseet uuden verkkosivustomme, lanseeranneet...
Terveiset FESPA 2015 -messuilta
Maailmanlaajuinen painoalan messutapahtuma, FESPA 2015, järjestettiin Kölnissä 18.–22. toukokuuta. Mekin pakkasimme laukkumme ja vietimme erittäin...
Tervetuloa Reaching New Surfaces -blogiimme!
Olemme kertakaikkisen innoissamme aloittaessamme uuden blogimme – Reaching New Surfaces!