Reaching New Surfaces Blog

Reaching New Surfaces Blog / 20. 06. 2018

UV-Kuivausmenetelmät offsetpainamisessa

Viimevuosina kiihtyvissä määrin tapahtuneet kehitykset UV-offsetpainamisessa ovat tuoneet mukanaan uusia ja tarkempia teknisiä termejä. Nykyään...

Reaching New Surfaces Blog / 11. 06. 2018

Myymälämainonta kylmissä olosuhteissa

Kaikki päätöksentekijät viestinnässä ja markkinoinnissa joutuvat kohtaamaan haasteita, jotka vaikuttavat viestintäratkaisujen valintaan....

Reaching New Surfaces Blog / 27. 04. 2018

3 syytä, miksi liimattomat tarrat ovat paras materiaali apteekkimainontaan

Apteekit tarjoavat paljon mahdollisuuksia eri brändeille mainostamisessa ja kohderyhmiensä tavoittamisessa. Erityisesti lääketuotteille...

Reaching New Surfaces Blog / 10. 11. 2017

Erilaiset pinnat käyttöön myymälämainonnassa

Jokainen myymälä on omanlaisensa, vaikka sisältääkin lukuisia samankaltaisia pintoja: Ikkunat, seinät, kylmäkaapit, pakastealtaat, displayt jne....

Reaching New Surfaces Blog / 19. 10. 2017

Panimotuotteiden mainostaminen myymälöissä - miten se tehdään?

Oluen tuotannon ja panimoiden määrä on kasvanut merkittävästi viime vuosina - panimoiden määrä on Euroopassa on lähes kaksinkertaistunut vajaassa...

Reaching New Surfaces Blog / 09. 10. 2017

Yrityksen kuulumisia - tuotanto

Haastattelussa Stafixin tuotantopäällikkö Olli Räsänen.

Reaching New Surfaces Blog / 11. 04. 2017

Mitä on myyntipistemarkkinointi ja miten sitä tulisi hyödyntää?

Mainonnan merkitys on kasvanut suuresti ihmisten päästessä entistä helpommin käsiksi heitä kiinnostavia tuotteita käsittelevään tietoon....

Reaching New Surfaces Blog / 23. 03. 2017

Tuotelanseeraukset ja myymälämainonta

Uuden tuotteen julkaisuun kohdistuu aina paljon odotuksia. Tuotteen markkinoille saanti tuotekehityksestä lopulliseen lanseeraushetkeen vie...

Reaching New Surfaces Blog / 25. 10. 2016

7 askelta onnistuneeseen myymälämainontakampanjaan

Myymälämainonta vie usein huomattavan osan markkinointibudjetista. Kampanjan tulisi olla paitsi visuaalisesti näyttävä myös kustannustehokas...

Reaching New Surfaces Blog / 08. 09. 2016

Läpinäkyvää ja asiakaskeskeistä myymälämarkkinointia

Pitkäkestoiset asiakassuhteet uskollisten kanta-asiakkaiden kanssa ovat vähittäiskauppiaille kultaakin kalliimpia. Vahvojen asiakassuhteiden...

Reaching New Surfaces Blog / 07. 07. 2016

Haastattelussa Teamwork Printmanagement GmbH

Kuten kerroimme aiemmassa artikkelissamme, muoville painaminen ei ole vaikeaa, mutta se ei myöskään ole aivan sama asia kuin paperille painaminen....

Reaching New Surfaces Blog / 09. 06. 2016

Ympäristöystävällisiä mainosmateriaaleja

Niin kuin kerroimme jo aiemmassa artikkelissamme, yhä useammat yritykset ovat siirtyneet markkinoinnissaan perinteisistä printtimedioista...

Reaching New Surfaces Blog / 23. 05. 2016

Miten painotekniikkaa ja uusia materiaaleja voidaan hyödyntää myymälämainonnassa? Haastattelu: Giovanni Re / Roland DG

Perinteinen painotekniikka sekä myymälämainonta muuttuvat hyvin nopeasti. Uutta teknologiaa ja materiaaleja tulee saataville jatkuvasti, asettaen...

Reaching New Surfaces Blog / 02. 05. 2016

5 faktaa läppäritarroista

Liimattomilla tarroilla on lukemattomia käyttötapoja. Yksi näistä on käyttää niitä ”läppäritarroina” eli koristetarrana kannettavan tietokoneen...

Reaching New Surfaces Blog / 13. 04. 2016

Liimattomien tarrojen käyttö mainonnassa

Liimattomat tarrat sopivat ihanteellisesti lyhytkestoiseen mainontaan, sillä ne ovat helposti asennettavissa ja poistettavissa...

Reaching New Surfaces Blog / 18. 02. 2016

Miten mitata myymälämainonnan tehokkuutta?

Verkkomainonnan ja – myynnin mittaaminen ja kehittäminen saatavilla olevan datan avulla on tänä päivänä helppoa. Vaikka verkko-ostaminen kasvaa...

Reaching New Surfaces Blog / 29. 01. 2016

Yrityksen kuulumisia

Stafix Oy:n myynti- ja markkinointijohtajan Aleksi Rastelan haastattelu

2015 oli hieno vuosi Stafix Oy:lle – uusia tuotelanseerauksia,...

Reaching New Surfaces Blog / 13. 01. 2016

Printtituotteiden merkitys digiaikana

Yhä useammat yritykset ovat siirtyneet markkinoinnissaan perinteisistä printtimedioista digitaalisiin kanaviin. Painotuotteiden merkitys...

Reaching New Surfaces Blog / 18. 12. 2015

5 asiaa, jotka sinun tulisi varmistaa Print Management-kumppaniltasi

Kun yritykset tehostavat toimintojaan ja hakevat kustannussäästöjä, harkitaan usein ensimmäiseksi tiettyjen toimintojen ulkoistamista, jotta...

Reaching New Surfaces Blog / 04. 12. 2015

Mitä ottaa huomioon arkkioffsetissa muoville painettaessa?

Tiedätkö jo kaiken muovimateriaaleille painamisesta?

Muoville painaminen arkkioffsetissa ei ole vaikeaa, mutta se ei myöskään ole sama asia kuin...

Reaching New Surfaces Blog / 05. 11. 2015

Kustannustehokasta myymälämainontaa

Myymälämainonnalla voidaan tehokkaasti ja tutkitusti vaikuttaa erityisesti kuluttajien heräteostoksiin kaupassa. Toisaalta, koska myymälämainonta...

Reaching New Surfaces Blog / 19. 10. 2015

Vähittäiskaupan mainonnan yleisiä haasteita

Myymälämainonnan pitää olla sekä tehokasta että helppoa – ja mikseipä joskus myös hauskaa! Siitä huolimatta kohtaamme usein vaikeuksia...

Reaching New Surfaces Blog / 07. 10. 2015

Miten onnistua myymälämainonnassa?

Myymälämainonnasta on etua sekä jälleenmyyjille että tuotteiden valmistajille. Myymälä­mainonta elävöittää myymälää ja lisää myyntiä...

Reaching New Surfaces Blog / 23. 09. 2015

Miten pilata upea design?

Myymälämainonta on merkittävä investointi erityisesti isoille brändeille. Brändit käyttävät suuren osan markkinointibudjetistaan visuaalisesti...

Reaching New Surfaces Blog / 16. 09. 2015

Neljä ärsyttävintä asiaa tarroissa

Tarroja käytetään usein myymälämainonnassa, koska ne voidaan kiinnittää lähes mille tahansa pinnalle. Toisaalta tarrojen irrottaminen voi olla...

Reaching New Surfaces Blog / 07. 09. 2015

Uusia ideoita myymälämainontaan

Myymälämainonnan on tehokasta ja sen potentiaali on merkittävä, sillä tutkimusten mukaan suurin osa kuluttajista tekee ostopäätöksensä myymälässä....

Reaching New Surfaces Blog / 19. 08. 2015

Kesäkuulumiset ja terveiset Select 2015 -messuilta

Kevät ja alkukesä ovat olleet meille kiireistä aikaa. Olemme osallistuneet moniin tapahtumiin, julkaisseet uuden verkkosivustomme, lanseeranneet...

Reaching New Surfaces Blog / 19. 08. 2015

Terveiset FESPA 2015 -messuilta

Maailmanlaajuinen painoalan messutapahtuma, FESPA 2015, järjestettiin Kölnissä 18.–22. toukokuuta. Mekin pakkasimme laukkumme ja vietimme erittäin...

Reaching New Surfaces Blog / 19. 08. 2015

Tervetuloa Reaching New Surfaces -blogiimme!

Olemme kertakaikkisen innoissamme aloittaessamme uuden blogimme – Reaching New Surfaces!