Maksuton opas: Liimat­tomien tarrojen edut myymälä­mainon­nassa

 

Myymälä­mainonnan potentiaali on suuri, sillä tutkimusten mukaan suurin osa kuluttajista tekee osto­päätök­sensä vasta myymä­lässä.

Liimat­tomat tarrat ovat ihan­teel­lisia lyhyt­aikaiseen kampanja­mainontaan, sillä myymälän henkilö­kunta voi helposti kiinnittää ja irrottaa mainokset. Liimat­tomien tarrojen avulla voidaan toteuttaa uusia ja innovatiivisia kampanjoita, ja lisäksi ne tarjoavat helppoja ja tehokkaita ideoita ja mahdollisuuksia kampanjoiden suunnitteluun.

Tässä oppaassa vastaamme mm. seuraaviin kysymyksiin:

  • Mikä on liimaton tarra?
  • Miten liimattomia tarroja voi hyödyntää myymälä­mainonnassa?
  • Mitä etuja liimattomien tarrojen käytöstä on myymälä­mainonnassa?

Lataa opas täyttämällä lomakkeen tiedot. Tämä opas on täysin ilmainen ja sen lataaminen ei sido sinua mihinkään.